Sunday, May 9, 2010

Caipirinha Lounge on Last.fm

Oh wow! I've only now started using Late.fm...call me a late adopter. I am still trying to get to grips with the site but it's like an exciting marriage between all the best aspects of Pandora, this blog, and radio (from the time when it used to be worth listening to). I'm rediscovering artists I already posted about, and I even added a new word to my vocabulary: scrobble. Huge smile on my face right now. Thanks DJ Nunas.

http://www.last.fm/user/CaipLounge

Demorou, mas finalmente estou lá. Finalmente comecei a usar o Last.fm. Ainda estou a descobrir como se usa este lindo website, mas já consegui descobrir algumas coisas. Nem consigo perceber porque é que só hoje é que estou a dar conta disto! Encontro num só lugar todos os melhores aspectos do Pandora, deste blogue, e até da rádio normal. Ai como a net é boa. Estou a ouvir com outros olhos artistas já conhecidos, descobrindo ainda mais música...e até aprendi uma palavra nova: scrobble. Obrigado DJ Nunas.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...